czwartek, 26 stycznia 2012

White Tattoo


Ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad tatuażami, szczególnie że większość moich znajomych się na nie decyduje. Mnie chyba przerasta myśl że zostanie to na całe życie a no cóż moje zdanie jednak często się zmienia. Przeglądając internet spotkałam się z czymś o czym nigdy wcześniej nie słyszałam ani nie widziałam czyli Białe Tatuaże! Oczywiście od razu się w nich zakochałam! Opcja chyba najlepsza dla mnie. Są dyskretne i prawie w ogóle ich nie widać, co sobie szczególnie cenie w tatuażach. Przeglądałam już parę opinie i ludzie tą niewidoczność najbardziej zachwalają. Kto ma wiedzieć o tatuażu i jego znaczeniu wie, a reszta może darować sobie niepotrzebne komentarze. Pewnie jeszcze trochę czasu minie zanim się zdecyduje, ale opcja białego tatuażu coraz bardziej mnie przekonuje :) Lecz zapewne gdy przyjdzie co do czego pojawi się następny problem czyli co wytatuować.
A co Wy o nich myślicie ? Podoba się ? :)









Zdjęcie powyżej niestety nie moje lecz przyjaciółki :) Przy okazji mogę polecić przesympatycznego tatuażystę w Bielsku !





1 komentarz: