sobota, 5 maja 2012

new hat new idea

Zrobię jedną notkę to już pamiętam by napisać drugą.
Ostatnio zaczęłam nosić ze sobą mój niedoceniany aparat więc mam nadzieję że na prawdę będę częściej się tutaj pojawiać :) Dzisiejsza sobota mija bardzo przyjemnie, ranne zakupy i grzejące słońce nie daje nam powodów do narzekania. Dlatego postanowiłam wybrać się na zakupy w moim nowym kapeluszu, wiem że na rynku jest dużo modeli jednak mój skusił mnie swoją cenną i jasnym kolorem. Mam nadzieję że wykorzystam go w pełni i nie będę musiała się latem chować pod drzewami przed słońcem :) Niestety temperatura nie jest już tak wysoka więc postanowiłam ubrać moje miętowe rurki i jasną parkę. Typowy zestaw na słoneczną sobotę :)

kapelusz - Deichmann
parka - diverse
rurki - Zara
bokserka - bershka 
buty - House 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz