środa, 16 maja 2012

set me free

Pochmurno za oknem a mnie złapało choróbsko.
Zdążyłam na szczęście cyknąć parę zdjęć w poniedziałek, pogoda nie dopisywała i musiałam pozostać przy ciemnych kolorach. Dlatego dobrałam zwyczajne jeansy z których niestety nie jestem za bardzo zadowolona. Nie wiem czy to wina moich nóg czy po prostu tego że nie umiem dobrać spodni :)
Bluzkę która początkowo była mojej mamy ale ja oczywiście szybko ją jej ukradłam oraz skórzaną kurtkę.

Ostatnio niezmiernie spodobały mi się neonowe oczy Brodki. Pewnie pamiętacie jej stylizacji z różnych eventów gdzie podkreślała swoje oczy kolorowymi neonowymi kreskami. Postanowiłam pójść w jej ślady i zaczęłam szukać takich eyelinerów. Jednak całą moją historie z tym kosmetykiem opiszę w następnym razem :)








2 komentarze:

  1. masz śliczny kolor włosów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie!!! :)
    i masz piękne oczy :D ♥

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń